השר מאיר פרוש בדמעות: "השנה רבים הצליחו להגיע לציון"

מערכת האתר No Comments on השר מאיר פרוש בדמעות: "השנה רבים הצליחו להגיע לציון"

השר מאיר פרוש לבצלאל קאהן ב'אולפן הפתוח': "כולם מודים לי על זה – הפעם כל מי שרצה יכול היה להיכנס לציון ולהתפלל". השר פרוש אמר את הדברים בדמעות והוסיף: "אמרו לי 'למה לך להיכנס לזה?'אבל לא רציתי שיהיה מישהו שמכיר את רגשות העולים לציון, אלו שלומדים את תורת רבי שמעון בר יוחאי"

10:18
28.04.24
אבי יעקב No Comments on מי יככבו בקרוב במדורי ה'מאורסים'? בעוד שעות תוכלו לדעת

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר מאיר פרוש לבצלאל קאהן בסיכום אירועי מירון והעדכונים הביטחוניים: "אמרתי בישיבה עם הממ"ז, שם נאמרו תשבחות רבות. שני דברים: ראשית מתחם 89 היה רעיון – וועדת החקירה המליצה על הר יהויריב שם היו אתגרים". השר פרוש הוסיף בדמעות ב'אולפן הפתוח': "הדבר השני היה, כולם מודים לי על זה – מי שרצה יכול היה להיכנס לציון"

"הדבר השלישי, זה המכתב המשותף של כל ועדות גדולי התורה שהתאחדו סביב המתווה שהצענו. על כתפיי האחריות כל ימי הממשלה הקרובה ולכן סביר להניח שזה יהיה באחריותי גם שנה הבאה – ממחר אנחנו צריכים להקים מנהלת"

"כשהיה את האירוע הביטחוני הייתי כאן, הייתי בקשר עין עם יוסי דייטש – מיהרתי לחפ"ק זה היה תוך כדי מעמד עשרות האלפים עם רבי אלימלך בידרמן. חששנו שאם נסגור את המעמד ההמונים יצעדו לקבר וזה הדבר שממנו הכי חששנו"

"הפננו לכאן את כל האוטובוסים הריקים שהיו בכוננות סביב ההר כדי להיות עם אצבע על הדופק – בסוף בחסדי שמיים הממ"ז והפיקוד במשטרה לקחו את האחריות להמשך במעמד. אני מרגיש פידבק כעת, וזה אחרי שאמרו לי 'למה לך להיכנס לזה?'אבל לא רציתי שיהיה מישהו שמכיר את רגשות העולים לציון, אלו שלומדים את תורת רבי שמעון בר יוחאי".

האזינו



0 תגובות